intranet

Pořádek v dokumentech

Vše na jednom místě

Bezpečně dostupné

Odkudkoliv a z čehokoliv

Workflow

Microsoft Sharepoint

Office 365

Chcete zkusit intranet?

Kontaktujte nás

Pojďme si udělat pořádek v informacích

 

 

Začněme od začátku.…. Dokumenty na sdíleném disku ( v horším na vlastním pevném disku ), něco na flashce nebo doma, přílohy v emailu, zápisy schůzek na papíře, plánování v listovacím kalendáři nebo v excelu. Když toto dělá více zaměstnanců ve firmě, máte založeno na pěkný chaos v důsledku toho na zpomalení procesů ve firmě. 

Pokud nastoupí např. nový  zaměstnanec pracující v kanceláři, musí se shánět po tom, co kde je a jak si to zařídit…. Kolegy se zeptá, jak si založit IT přístupy, přístupy do budovy atd. Musí o ně někde požádat. Aby mohl pracovat, musí vědět kde má dokumenty, znát své kolegy, vědět kdy má jeho tým porady a schůzky.

Jste-li bez intranetu, tento proces „chodbového“ zjišťování informací zdržuje. Prostředkem, který do tohoto chaosu může vnést pořádek je intranet.

Celkově lze říci, že intranet je nástroj, který umožňuje zlepšit interní komunikaci, spolupráci a efektivitu v organizaci což může mít pozitivní dopad na produktivitu, výkon a celkové výsledky Vaší organizace.

 

Mezi jeho  výhody patří:

  • Snadné nalezení informací
  • Vylepšení interní komunikace
  • Spolupráce mezi týmy a sdílení informací
  • Správa znalostí
  • Schvalování
  • Hledání
  • Informování, informace o dění ve firmě na jednom místě, manažerské
  • Koncentrátor informací z různých oddělení, how to, atd
  • Dokumenty offline/onedrive
  • Bezpečně
  • Sběr (provozních) informací (helpdesk)

 

 

Připravíme pro Vás na jednom místě maximálně možný přehled v informacích